keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Kirjamessuille, jee!

Sain vihdoin ja viimein kauan kaivatut hyllyt seinälle, ihanaa! Tuli sinne yks tauluki samalla.. Mutta nyt ne siinä on, ja tuli vähän tilaa uusillekin kirjoille. Ties mitä kirjamessuilta sattuu käteen osumaan.

Mä funtsasin, et miten mä organiseeraan noi kirjat tonne, laittaisko lukemattomat vieraskieliset vai mite. Mut sit siin tuli se ongelma et en haluu taas samaan sarjaan kuuluvia teoksia rikkoa, vaikka ne olis luettujakin, joten mites mä nyt tän homman klaaraan..? No, ainaki mä pidän tossa oikean puolimaisessa vieraskieliset pääasiallisesti lukemattomat ja sit vasemman puoleiseen tulee vähän sekalaista seurakuntaa, pääasiallisesti myöskin lukematonta.

Turun kansainväliset kirjamessut järjestetään siis jo 18. kerran Turun messu- ja kongressikeskuksessa pe-su (2.-4.10), korjatakaa jos oon väärässä, sekin on tuttua juttua :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti