sunnuntai 9. toukokuuta 2010

Viimeinen tenttiviikko

Nyt on sitte viiminen tenttiviikko. Niinku mä sanoin niin mulla olis 40 opintopisteen edestä tavaraa tentittävänä, mut mä tein niin, että siirsin niistä 15 op. kesätenteiks niin saan nostettua kesäopintotukea. Se on siis myönnettykin jo.

YJ1:n tentti on tiistaina enkä mä ymmärrä verotusmenettelystä tuon taivaallista. Se on niin abstrakti hierarkia tai byrokratia et mun kaaliin ei mee. Plus sitte mun pitää vääntää SWOT-analyysi YRY:n raporttia varten ja mun ajatukset lyö tyhjää. Mä tiedän periaatteessa mitä mä kirjotan, mut mä en nyt jostain syystä saa sitä oksennettua silleen ku mä haluaisin, et se kuulostais fiksulta.

Niin ja mun teoriakoe meni läpi. Mä luulin et niit oikeesti sai olla vaan yks virhe kirjallisissa ja kolme kuvissa, mut se olikin 3/8 ja mulla oli 0/5. Eli nolla virhettä kirjallisissa. Se oli hauskaa. Mä haluun uudestaan tekemään sen. Huomenna on ajotunti, kolme jäljellä, kaks on kalenterissa ja yks sitte Paimion radalla. Eli periaatteessa inssiä on jo ihan potentiaalista alkaa funtsii.

Mä koitan vääntää sitä SWOTti-pottia vielä. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti