tiistai 24. marraskuuta 2009

Lisää tenttituloksia

Taloussosiologiasta 2! Mitä?? Mä en pidä tästä ollenkaan. Miten ne oikee tuol arvostelee? Mä ihan oikeesti tiesin ja oon kiinnostunu sosiologiasta, mut mä en ymmärrä miten ne on saanu 2:sen mun paperista. Yks stressin aihe on YLY. Mä oon nyt saanu ihan mukavasti ihmisten kirjotuksia, mut silti mua huolestuttaa.. Ei siis aikataulu, mut no joo sekin. Ja se miten saan homman pidettyä kasassa.

Sit olis viel muutto. Ei siit mitään vielä tiedä, mut huomenna kaks näyttöö ja pe yks, ja pankkiin siinä välissä neuvottelemaan parin tonnin lainasta. Jos muutan joulukuuks, mun pitänee varmaan maksaa vuokra kahteen paikkaan, mut jos irtisanon tän kämpän, niin sit ehkä mun ei tarvis maksaa kahteen paikkaan ku tänne joulukuu ja sit siihen uuteen tammikuu.. Enkä oo ikinä elämässäni sanonu vuokrasopimusta irti, joten seki on eka kerta. Mitäköhän tästäki tulee..?

Kaikki riippuu oikeestaa siitä et saanko sitä rahotusta vai en. Jos ei, niin sit ei muuteta, mut jos joo, se on vihreetä valoo ja eiku allekirjottaa vuokrasopimuksia. Tänään olis pitäny olla pankkiin aika, mut se siirty torstaille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti