maanantai 30. marraskuuta 2009

Taasko tenttiviikko..?

Tuntuu, ettei vanhatkaan tulokset oo tullu vielä niin pitäis olla jo kovaa vauhtia lukemassa jo seuraavaan tenttiviikkoon.. TJY1:sen tentistä tuli 96,7 pistettä, herregud sentää. Mä tajusin ihan loppuminuuteilla et enhän mä oo tehny ollenkaa niinku tääl ohjeis sanotaa, ku tajusin vast sii kohtaa ruveta lukee niit.. mut joo, en tajunnu miten ne hiton jalat saa peilikuviks toisiinsa nähden enkä löytäny PowerPointiin oikeeta taustapohjaa.. mut no, jes! Kerranki onnellinen, ja tosta KVY:stä, mä kuulin koulun käytävillä et monet jotka luki, ei päässy läpi, ja mä sentään pääsin, joten miks mä oon niin depiksessä? Sehän on loistava uutinen! Hyvä minä.

Markkinointia palloon, ei tässä muu auta. Sitku sitä oikeesti jaksaa tahkoo, niin hetkittäin se saattaa (valheellisesti?) tuntuu mielenkiintoselta. Mut sit taas palataan maan pinnalle ja todetaan et mä en ymmärrä koko kielestä yhtään mitään. Ei kai ne sellasta voi kysyä, jolle ei löydy edes suomenkielisiä vastinetta? Puhumattakaan et mä tietäisin mitä ne tarkottaa siltikään.

Tosiaan vähän jänskättää miten paljon saadaan satikutia YLY:n casesta ku tällä kertaa ite on tiiminvetäjänä. Noo, ainoo mikä huolestuttaa on se, et nukunko mä pommiin just huomenaamulla. Sitäpaitsi se ois joulukuukin sitten jo samaan syssyyn, eikä mua lohduta yhtään et veronpalautukset tulee, koska se menee samantien puhelinlaskuun. Jee, hyvä minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti