keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Irtisanomisia ja lukusuunnitelmia

Mä päätin nyt niin radikaalisti, et heivaan yj4:n tänä vuonna. Siihen ei oo turhaan suositeltu yj6 käytäväks ensin, koska mä olin ainakin ihan pihalla, evl ja tvl.. Ja sitte siinä oli tää painepuoli. Mä tiesin et jos olis halua päästä siitä läpi, se vaateis niin paljon resursseja et muut kusis sen yhden kurssin kustannuksella. Joten, näin päätin ja päätin vielä sellaisenkin et tein lukusuunnitelman. Joo, merkkasin paperille kaikki kappaleet kaikista kirjoista ja sitte mitä kappaleita luen minäkin päivänä. Ja sen oikiksen avoimen meen tenttii vasta maaliskuun puolessavälissä koska sillon tenttiviikko on just päättyny joten sille riittää aikaa uhrattavaks.

Mulle tuli pelkästään siitä paine, ku tiesin että mun pitäis lukea, mut sellanen organisoitu versio kaikista luettavista uupu. Oli vaan sellanen olo, et koko sillisalaattia pitäis syödä yhdellä kertaa. Mut pelkästään se jo ku merkkas ne kaikki kirjan kappaleet aineittain sai mittasuhteita oikeampaan muotoon. No, sitä lukemista on paljon ja aikaa on vähän (14 potentiaalista päivää) mut ei sille yhdelle päivälle nyt niin paljon lukemista tuu kuitenkaan. Noissa enkun kielisissä voi tulla kiirettä, mut silti niihinkään ei pitäis tuhraantua kovin paljoon. Ja tällä tavalla mulla on myös aikaa huvilukemiselle eikä siitä tuu syyllistä oloa.

Mä alan oppia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti