perjantai 12. helmikuuta 2010

Overstressed

Nyt on liian monta rautaa tulessa. Mä oon ottanu sellasen urakkahomman mistä ei makseta oikeestaan mitään ja se vie kaiken mun energian ja mun resurssit ja mun tenttiinlukemiset ja kaikki. En pysty lepäämään kunnolla ennen ku se on ohi, ja tuntuu että se ei koskaan lopu. Se on siitä harmittava, että sitä ei pysty tekemään kovin pitkää aikaa kerrallaan, lähinnä siks ku se on tollasta päätyöskentelyä, missä joutuu miettimään ja funtsaamaan tosi paljon, ja sitte rupee väsyttää. Ja nokoset ei auta, ku ei pysty rentoutumaan ennen ku on saanu sen pois alta. Ja veemäisintä siinä on se, että jos myöhästyy deadlinesta niin se on samantein viidesosa palkkiosta puhpahpelistäpois.

Mä en muista edes koska mä oon viimeks avannu tenttikirjan. Kaipatstää tästä sit taas..

2 kommenttia:

  1. Missä ihmeessä sä sitten oot mukana..?

    VastaaPoista
  2. Mä otin sen pääsykoekirjakysymysten tekohomman, ja tais olla virhelaukaus, mul on vasta puolet tehtynä ja parissa päivässä pitäis vääntää toinenmoinen ja tähän on menny jo viikko.. Toivottavasti se on kohta ohi.

    VastaaPoista