perjantai 26. helmikuuta 2010

Suurin tenttisuma ohi

Viisi pitkää tenttiä takana. Joka aamu kuluvan viikon aikana on ollu tentti. Ja ihan hyvä että ovat olleet aamulla niin tullu vähän rutiiniks jo :)

Meni ton projektin takia vähän viime tippaan toi lukeminen, edeltävänä iltana yritin ahtaa koko kurssin tiedot ja taidot päähän. Ja toivotaa et jotain oikeesti opinkin. Ehkä antoisin näistä kursseista jotka nyt oon tenttiny on taloussosiologia. Se oikeesti sai ajattelemaan ja pohtimaan. Ei mitenkään huippusyvällisesti mut jotenki näkökulmaa ja ymmärrystä siihen mitä tänä päivänä on ja näkee ympärillä. Harmi etten kerenny siihenkään enempää uhraamaan tarmoa.

Jos mun ois pakko valita joku tentti mistä todennäköisimmin pääsen läpi, mieluiten sanoisin että kaikki uusintaan vaan järjestäen, niin sanoisin et matikka. Ihme on jos ei 12 vaivasta pistettä saa kyhättyä niistä mun hienoista laskelmista. Sekin on kyl mahdollista. Laskiksen ja tjy:n tenteistä en sano mitään koska niistä voi tulla reippaasti miinusta, tai vaihtoehtoisesti reippaasti pisteitä :) (I doubt it though).

Logistiikka on ehkä suurin mysteeri. Siit ei osaa sanoo juuta eikä jaata. Mä meinasin purskahtaa epätoivoseen itkuun ku näin sen aineiston. Mut sit mä suolsin sinne vähän yhtä ja vähän toista. Katsotaan. Kyl yritystä ainakin on ollu.

Tiistaina kävin ottaa huulikorun. Joo, mä tiedän, se ei sovi mulle ja se on tosi lapsellista ja bla bla, mut mä halusin sen. Ja mä uskalsin ottaa sen. Eikä mua pelottanu niin paljoo. Oikeestaa olin aika rauhallinen. Eikä se ollu mikään päähänpisto, se oli vuosien harkinnan tulos. Ja mä ajattelin sen jotenkin niin, että kun koulua vielä on kuitenkin jäljellä niin hitto. No siinä se nyt on ja pysyy. En tie kui kaua, mut ainaki toistaiseksi. Ja sit helpottaa hiukan ku saan sen lyhyemmän korun. Nyt se on toi pitkä ensikoru ja se on ihan tyhmä ja tyhmännäkönen ku se on niin pitkä. Mut ihan normaalisti oon pystyny olee enkä oo mitenkää yltiöpäisen luulotautinenkaan sen suhteen. Itse asias en yhtään. Mut tänään kävin kysymässä et saako saunaan mennä ja sanottii että siitä vaan, senkun menet. Ja minähän menen. Ihan just nyt hetikohta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti