maanantai 1. helmikuuta 2010

Salee

En menny tänään kouluun. Heräsin kyllä ajoissa ja noin, mutta mutta.. Ajattelin kuitenkin olla hyödyks ja olinkin! Sain johtamisen esseen valmiiks ja tulostettua, vien sen huomenna. Mulla kävi sen kanssa niin jännä juttu. Mä kävin kirjastosta haalimassa kirjoja ja sit lueskelin niitä ja liimailin sinne lappusia väliin että muistan mitä missäkin kohtaa on sanottu, helpottaa lähteiden käyttöä. No, mä olin lukenu ja mulla oli empiiristä tietoa/matskua, mut sit ku piti kirjottaa niin ei mitään. Mä en tienny yhtään mistä alottaa ja miten. Mä sanoin itelleni et tee mind map. Olin laiska enkä tehny. Ennen ku vast tänä aamuna. Ja kyllähän lähti kirjotus lentämään ku tiesi hiukan ja pysty hiukan jäsentelemään ennen ku lähtee kirjottaa. Ois vaan heti jaksanu tehä sen ni ois varmaan saanu kirjotettuukin sen, mut ei. Mä oon ryhtymisrajoitteinen.

Mä sain äsken uuden tuolin. Siis toi mun vanha on iha perseestä. Sen pyörät ei pyöri, siin on hankala istuu ja mitä vielä, nii mä en saa sitä tarpeeks lähelle pöytää. Mut mun uus Boris on aivan jotain toista luokkaa. Oli se kyl kaks ja puol kertaa vanhaa kalliimpikin. Mut ihan ite äsken omin pikku kätösin väänsin ja kokosin sen. Meinas tulla v-hiki ja hermot palaa, mut se kaikki palkittiin. Uskomatonta! Pyörät pyörii, tukee selkää, joustaa, saa lähelle pöytää.. Ihanaa. Ehkä nyt opiskelukin maistuu.......(?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti