tiistai 22. joulukuuta 2009

Bermuda valmiiksi ja jouluun asennoituminen

Kokosin tän valmiiks eilen illalla ja tänä aamulla. Kerrankin kun oli aikaa ja sitte se koukutti niin ettei voinu jättää kesken ennen ku se tuli valmiiks.



Joulu tarkottaa mulle sitä, et "joudun" porukoille. Okei, fakta on se, että mä en oo saanu raivokohtauksia enää vuosiin, mut se ei tarkota sitä etteikö niitä silti vois tulla. Ja mua pelottaa, et mul tulee sellanen pakokauhu, et ahdistaa ja vituttaa mut sielt ei pääse pois ku bussit ei kulje. Ja sit taas toisaalta mä oon odottanu sitä ku kuuta nousevaa, koska yksin kotona on ihan tylsää, kun on loma eikä mitään "pakottavaa" tekemistä. Mut mä pelkään et mä ite sabotoin mun joulun pelkäämällä jotain mikä A) välttämättä ei tapahdu ja B) mitä en edes osais pelätä ellen olis kekannu sen tässä nyt eilen.

Miten mä saan takasin sen odottavan ja innokkaan asenteen..? Kas siinä pulma. No, ensinnäkin mä ajattelin jos kirjastot on tosiaan ihan normaalisti auki aaton aattona, niin menen sinne lukemaan tai muuten vaan. Ainaki oon poissa sieltä ilmapiiristä.

Sitte joululahjoista. Mua ärsyttää suunnattomasti sellaset "täytelahjat". Esimerkiks sellaset nannalaarit ja suklaat mistä mä en edes pidä, niin niitä on varmaa 90 % kaikista lahjoista, ihan vaan sen takia, et ku olis paljon lahjoja. Mä ottaisin mieluummin vähän, mutta arvokkaita. Ei siis rahallisesti mut sellasta mitä oikeesti haluu tai tarvii vaik ei olis osannu halutakaan. Esimerkiks mä tein viime vuonna porukoille molemmille käsipyyhkeet joihin ristipistin toiseen kolme ruusua ja toiseen kolme Suomen lippua :). Mä ajattelin että ne olis sellasia arvokkaita ku olin ite ne tehny. Ja kudoin mä neljälle hengelle villasukat :).

Ja tänä vuonna mä en oo uhrannu ajatustakaan yhdellekään lahjalle. Mä oon vapauttanu itteni niistä. Mä keskityn tai oon keskittyny siihen minkä osaan parhaiten: opiskeluun. Ja sitäkää en nyt niin hyvin taida taitaa.. :). Mistä tuli mieleen niin nyt on WebOodissa 26 op. suoritettu, hyvä minä :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti