maanantai 28. joulukuuta 2009

Joulu tuli ja meni


Niin, mä sain joululahjaks iki-ihanan Windows 7:n, jee. No ei vaiskaa, onhan se tarpeellinen, viel en kuitenkaan oo jaksanu ruveta taistelemaan sen kanssa, vaikka siinä nyt mitään taistelemista oliskaan.

Mun on ihan pakko laittaa tähän meijän perheen kissa jouluaattona lahjojen avajaisissa, se tykkäs tosta pukin säkistä niin paljon, et se varmaa menis sen kanssa naimisiin jos pystyis.. :)

Sitte kosmetiikkaa. Mä ostin nyt Lumenen mineraalikuorintavoiteen, kun sain vinkkejä ihon puhdistukseen. Sitte ostettiin mulle sadan euron kampaamotuotteet. Redkenin shampoo, hoitoaine ja sitte tollanen lakkasysteemi. Jos jollakulla on omakohtaisia kokemuksia, niin otetaan vastaan :)


Joululahjoista: Lukupäiväkirja, sen meinasin ite ostaa, mut en sit ostanu..

Sitte äitiltä sain ihanan vessapaperirullan pidikkeen, se on niin nätti :)


Tänä yönä valvotaan taas, kun Suomen junnut kohtaa Venäjän. Pitkävetooki laitoin, mut oli niin kaukaa haettu kun kokonaiskerroin oli jtn 76 €. Heh, :)

1 kommentti:

  1. Saitpa kivoja lahjoja! Mäkin haluaisin hommata jonkun kuorinnan kasvoille.. En oo ikinä nähnyt missään tollasta Otavan lukupäiväkirjaa? Mulla on itsellä vain Suuren suomalaisen kirjakerhon lukupäiväkirja. Niin ja söpö tosiaan toi vessapaperipidike :)

    VastaaPoista