maanantai 14. joulukuuta 2009

Tuli sellanen "sopiva" hetki

Pitäis lukea yritysjuridiikan tenttiin, joka on huomenna. En oo lukenu kertaakaan kokonaan tota kyseistä tenttikirjaa ja oon kattonu ko. aineen yleisen tenttipäivän jo valmiiks uusintaa ajatellen. En oo sellanen, joka jättää menemättä, eikä ees koita, koska musta siinä ei oo mitään hävittävää. Talousmaantiede on torstaina ja oon lukenu aika hyvin, mut huomasin jossain kohdin et kyseinen tenttikirja on aika mielenkiintonen. Matematiikkaan riittää, et pääsen läpi, oon tyytyväinen, eikä siitä tentistä pidä saada ku vaivaset 6 pistettä. Ei se nyt niin ylivoimasta oo. Tai no, se jää nähtäväks.

Pesin taas vaihteeks pyykkiä, ku vapaapäivä on ollu ja oon ihmetellykki et mihin ne mun pyyhkeet oikee katoo. Mut ku menin viemää lakanoita alas kuivushuoneeseen niin sinne ne oli ne mun pyyhkeet nätisti laskostettu. Oon mä aika.

Mun patterit on ihan vinksin vonksin. Toinen on lämmin ja toinen on kuuma. Huoltomies kävi niit kattoo ja nyt toinen patteri on ihan jääkylmä. No, ehkä mä jaksan taas parin vuoden päästä kattoo asiaa uudestaa.

Mul ei oo yhtään sellanen olo, et jouluaatto on ens viikolla. Ja sitte on kolme viikkoo lomaa. Siis kolme kokonaista viikkoa. Ja sit ei mee kauan ku on jo talviloma, vai mikskä ne sitä sanoo. Aika on menny tosi äkkii. Oikeestaa tää koko syksy on menny ihan hujauksessa. Sitäpaitsi mul on seuraavassa periodissa niin paljon kursseja ja niin paljon luettavaa et ihan hirvittää. Mä laskin, et jos mä suoritan nää kaikki mitä oon nyt ajatellu, mulla ois ekan vuoden jälkeen 92 opintopistettä. Ja 90 opintopisteellä saa opiskelija-luottokortin, jei.

Tarttis varmaan mennä taas yritysjuridiikan pariin. On tullu tehtyy vähän kaikenlaisia kotitaloudellisia velvoitteita kun vapaa-aikaa on ollu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti