sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Meikkivoiteista opiskeluun

Mä tein sellasen testin, kokeilin et kumpi näistä nyt sitten on parempi meikkivoide. Meikkasin toisen puolen kasvoista toisella ja toisen toisella ja sitte vertailin tulosta. Ja kyllä mun täytyy nyt sanoa, että Nivean Ideal Finish vei voiton lähes kolmenkymmenen euron Lumenen Premium Beautysta. Se vaan oli peittävämpi ja tasasempi lopputulos. Mulla on kovasti epätasasuutta, atooppinen iho kun ei koskaan oikee oo tasavärinen. Mutta testin voittaja on Nivea Ideal Finish. Ja sävynä mulla oli 04 Sand, eikä se tuntunu olevan liian tumma.
Tässä kuvassa on mun muistiinpanot taloussosiologia 3 -kurssista. Mä ajattelin tehä sillee, et mä kirjotan ne opettajan kalvot koska siten mä opin paremmin, joutuu väkisin tekemisiin sen tekstin kanssa ja ehkä jotain tajunnanvirtaakin sinne joukkoon niin muistaa paremmin. Kaikenlaista tehtävää vielä olis tän viikonlopun aikana. YJ4 on vähän hakusessa vieläki, tarttis siihen paneutua, logistiikan kirjaa tarttis lukea, että pysyy kärryillä ja oikiksen luentoja pitäis käydä kuuntelemassa ja tekemässä muistiinpanoja Moodlesta. Mut ehken mä kerkee ihan kaikkea tekemään nyt tänään, joten täytyy kattoo jos jaksaa sitte koulupäivien jälkeen paneutua, mikä tuntuu melko utopistiselta, koska ti ja ke pääsen vasta neljältä ja ma ja to illoilla mulla on suunniteltuna jo muuta, eli se taitaa mennä kuitenkin ens viikonloppuun, jolloin mulla on jo ens viikonkin muistiinpanot ja tsydeemit tehtävänä. Huoh.Ja ihan lopuks mahdoton on muuttunut mahdolliseksi. Siis mä etin ja etin ja etin uutta Stenvallin palapeliä (ja halusin just tän) mut niitä ei ollu missään. Ja sitten ihme tapahtu ja se löyty. Nyt oon taas onnellinen ja pakkomielteinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti