torstai 14. tammikuuta 2010

Jalat kipeinä ja pää palelee

Nyt on torstai, ja mulla on jalat kipeenä kaikesta siitä juoksemisesta jota oon saanut harrastaa kerkiäkseni joka paikkaan joihin on pitänytkin.

No, ensinnäkin juoksin heti maanantaina sinne oikiksen johdatusluennolle, joka sit käviki ilmi olevan luennoilla ihan täysin samaa asiaa, jonka kävin läpi yritysjuridiikan peruisteissa, joista tuli muuten 3 Jee. Ja ne kalvolle tulevat asiatkin on ihan samoja mitä siellä tenttikirjassa. Musta se luennoitsija ei oo niin hyvä ku meillä oli, no se nyt tietysti auttaa asiaa et luennoitsijana on yks tenttikirjan kirjoittajista :).

Kuitenkin toiseks, taisin juosta keskiviikkoaamulla kun luulin et logistiikan luento alkaa 8.15 ja menin onnettomana ihan väärään bussiin ja sit juoksin vanhalta koululta hiki otsassa uuteen kouluun XD. Niin ja tänään tulin kotiin ja kananmunat oli vanhoja, juostaan kauppaan ja juostaan takas. Sitte ku tulin sieltä oikiksen luennolta niin juoksin ihan täysillä omaan bussiin, johon kerkesin !

Tällä hetkellä musta tuntuu että mä oon enemmän kärryillä ku syksyllä. Nyt tietää mitä odottaa ja millasta kaikki systeemit on, joten osaa asennoitua. Osaa jopa (toisinaan) kuunnella mitä luennoitsija sanoo, ja sitte taloussosiologian luennot on niin ihania kun on vaan kourallinen tyyppejä siellä ja kuitenkin suht iso luentosali. Siellä mä taidan oikeesti oppiakin jotain ennen tenttiä, mut toisaalta lukemista on ihan älyttömästi ku pelkkiä artikkeleitakin on 65 sivun verran. Ja kaks tenttikirjaa, toinen suomeks ja toinen enkuks.

YJ4 mua ehkä huolestuttaa vieläki. Tajusin vasta ensimmäisellä luennolla, et sitä on myös toinen luento viikossa. Jolle mä en luonnollisestikaan pääse. LTYA2:n luennolle en kerenny, mut eikai sen pitäis tuottaa vaikeuksia, kun aikomuksena on kuitenkin käydä luennoilla, nyt en vaan päässy, ja harkoissa on tarkotus käydä, tai siis aion käydä.

Täytyy viikonloppuna ottaa hiukan takasin ja koittaa oikeesti lukee ja oppia. Siitä kai lienee kysymys (?)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti