lauantai 9. tammikuuta 2010

Päivä 1

Aamu alkoi kasvojen puhdistuksella, kasvovedellä ja sitten voiteista Lumenen kasvovoidetta ja Pirkan silmänympärysvoiteilla, plus jalkavoiteella ennen kuin jalat edes koskettivat lattiaa.

Mä en taida kehdata edes myöntää miten huolimattomasti oon eläny ennen. Oon niin laiska ja sitten ihmettelen ku iho reagoi. Mä oon vaan jotenkin kuvitellu että 23-vuotiaana ei pitäis olla väliä miten ihonsa kanssa toimii ku sen pitäis automaattisesti jotenkin olla niinku lapsena, ku oli virheetön ja sileä iho: Väärin! Totuus on se, että mä olen nainen ja vaikka mä tekisin mitä, mussa on hormooneja ja kaikkea ihan eri tavalla ku lapsen kropassa. Ihon oikea hoito on itsestä huolehtimista, kun voi hyvin, näyttää hyvältä ja ennen kaikkea tuntuu hyvältä.

Okei, mä aion nyt tunnustaa miten huolimattomasti oon eläny ja toimenpiteitä joihin aion sitoutua uudessa elämäntavassani.

Numero 1: Mä oon käyttäny jotain vartalovoidetta kasvojen kosteuttamiseen ja totuus on ollu se, että se ei oo kosteuttanu läpikotaisin mun kasvojen ihoa. Huomaan sen nyt kun oon pari kertaa läästiny tota syväkosteuttavaa, joka vielä kaikenlisäks tuoksuu hyvälle.

Numero 2: En oo putsannu kasvoja aamuin illoin, ts. en oo pessy niitä. Mä oon vaan "puhdistanu" kasvoni ACO:n kasvovedellä joka on täyttä alkoholia: väärin! Nyt mä ymmärrän ja aion sitoutua siihen että puhdistan kasvoni eli pesen ne jollain puhdistavalla aineella jonka jälkeen vielä puhdistan ne kasvovedellä, ja siihen sitten voiteita.

Numero 3: Mä oon ihan kauhee finnien nyppijä. Mun äiti on koko mun pienen (aikuis?)ikäni moittinu mua siitä, että ne vaan leviää. Mut ei, mä en kuuntele, joten mä aion nyt sitoutua siihen, että mä en nypi yhtään finniä mun kasvoista.

Numero 4: Mä en juo vettä, en ainakaan tarpeeks, joten siihen tulee muutos. Aion sitoutua juomaan vettä. En laita mitään litratavoitteita, koska aion pikku hiljaa nostaa annostusta :)

Nyt kun on ensimmäisen päivän ensimmäinen aamu ja kaikkia uusia tuotteitani oon saanu kokeilla niin täytyy myöntää et ainaki tuntuu ihan toiselta. Jään jännittyneenä odottamaan millaisia ulkoisia tuloksia saan aikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti