tiistai 5. tammikuuta 2010

WTC kiinnostaa edelleen, tai pikemminkin nyt jo..

Jäin kattoo MTV3 Faktalta WTC:n kaksoistornien ennaltanäyttämättömään pätkään, ja kiinnostuin mahdollisista salaliittoteorioista. Kun WTC tapahtu olin 15-vuotias ja päiväunilla. Kun heräsin illalla päiväunilta Suomen televisiot näytti lähes pelkästään terrorismihyökkäystä ja järkytyin. Nyt 23-vuotiaana, kahdeksan vuotta myöhemmin, kiinnostuin asiasta ja mitä enemmän asiaa ajattelen sitä vakuuttuneempi oon siitä, et joku salaliitto on sen kaiken takana. Löysin Paranormaaliblogin sivuilta tän dokkarin

http://paranormaaliblogi.wordpress.com/2008/09/27/loose-change-2-edition-salaliitto-wtc-iskuista/

Mitä vakuuttuneempi salaliitosta oon, sitä enemmän mä mietin et minkälainen ihminen tai minkälaiset ihmiset pystyy tekemään jotain niin brutaalia. Tappamaan omia, sivullisia, kansalaisia. Se kuulostaa ihan tyrannialta. Mut kyl on sairas maailma jos meitä johtaa tollaset tyypit ja sellaset mentaliteetit. Mä oon tähän asti kyseenalaistamatta nielly terrorismiteorian WTC-iskun syynä.

Samaten löysin myös salaliittoteorioiden kumoavia saitteja ja niitä vilkaistuani mä en kykene sulattamaan niitä, ne ei riitä alkuunkaan vakuuttamaan mua etteikö siellä takana olis salaliitto.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti