sunnuntai 10. tammikuuta 2010

Päivä 2

Eli eilen illalla (päivä 1) oli sama homma: pesu, kasvovesi, Lumenen yövoide ja jalkoihin Scholl:n jalkavoidetta. Ja tämä päivä alkoi samalla lailla kuin eilinen, ja toden totta, mä ainakin huomaan eron. Mun kasvojen iho on kosteutunut. Uskomatonta.

Mä oon rakastunut. Mä ensin ajattelin että meikinpohjustusvoide on joku rahastushomma, mut nyt ku oon koittanu sitä oon ihan rakastunut. Se taitaa olla mun ihan lempiputeli. Mulla rasvottuu todella herkästi otsa ja sit ku se on sellanen ihana kiiltävä niin mä yleensä hieron sitä kädellä ja koitan "levittää" sitä rasvasuutta. Mut eilen kävin kirjastossa ja ku tulin takasin ja katoin peiliin mun kasvot oli ihan ku olisin just ne meikannu! Eikä mulle tullu mieleenkää ruveta kähmimää mun kasvoja missään kohtaa. Ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti