maanantai 8. maaliskuuta 2010

Minä + auto = tänään liikenteessä :)

Mulla oli vissii viides ajotunti (yht. 15 à 50 min) ja mentiin sen opettajan kanssa joka mulla on ollu viimiset kolme kertaa, tai siis tää oli nyt jo kolmas. Eli ei se mun "varsinainen" ope, vaan joku sijainen. Se mun varsinainen on varmaan luovuttanu mun suhteen ja siirtäny sillee hienosti mut jollekin kärsivällisemmälle henkilölle. Mut kuitenkin mentiin sinne samaan paikkaan mis ollaan oltu tän open kaa ja sit mä motkotin siinä jotain tosi angstmaista. Mut joo sit vaihdettii paikkaa ja sanoin et kun mulla mikään ei muutenkaan onnistu niin miks ajaminen olis joku poikkeus. Se ihme kyl naurahti. Mä olin niin kiukkunen itelleni vieläki siitä etten osaa painaa polkimii oikein, siis siitä se on kiikastanu, mulla ei oo ollu kantapää lattiassa! Hei haloo, pitäis järjenkin jotain sanoo, mut se on ollu ihan hiljaa..

Kuitenkin, me ollaan pyöritty sitä ympyrää siinä koko ajan, eli tien päässä on risteys mistä käännytään oikealle ja taas oikealle ja taas niin ollaan lähtöpisteessä. Me tultiin siihen risteykseen ja sit ku lähestyttiin sitä niin ope sano et käännytään vasemmalle. Mitä?? Vasemmalle, ai tästä, ai nytkö..? Niin niin, vasemmalle. Ja niin sitä mentiin liikenteeseen hurliumpsis vaan. Apua. Mä ajoin jotain 50 km/h sillan yli ja mun ympärillä oli autoja. Mä vaan pidin ratista kiinni ja ajattelin "Oh my god, mä ajan, oh my god, mä ajan..". Ja sit mentiin keskustaan! Siis keskustaan mis on paljon risteyksiä ja suojateitä ja kaistoja ja kolmioita ja kaikkee. Siis apua! Enkä mä ollu ihan paska. Kai mä olin vaan tottumaton :) Hehe. Kai emmä tie pitäiskö itkee vai nauraa.

2 kommenttia:

  1. Muakin pelotti kamalasti autokoulun ekoilla tunneilla.. Tai itse asiassa vielä myöhemmilläkin, ja autokoulun jälkeenkin, ja vieläkin joskus, mutta kyllä se siitä vielä lähtee sujumaan! Ihan varmasti. Ja joo, kantapää lattiassa tosiaan auttaa huimasti, ihme kun se opettaja ei ekalla tunnilla opastanut sua siinä..?

    VastaaPoista
  2. No se ope tekstaili ja vastaili puhelimeen ekalla ajotunnilla kun mun piti hakea kytkintuntumaa. Tuli sellanen olo et ei kauheesti kiinnostanu mun jalat tai ajotaito. Eikä se siis opettanu mulle peilien säätämisiä eikä vaihteiden käyttöä. Kaikki ne mä oppisin tän ilmeisestisijaisen kanssa. Tai ehkä sil vaan meni hermo mun kans..? Se on hyvin paljon mahdollista. Mut mä unohdan pysähdyttäessä valoihin JOKA KERTA vaihtaa ykköselle. Mut kaipatseki siit luonnistuu. Tai siis, oh my god: mä ajan! :D

    VastaaPoista