keskiviikko 31. maaliskuuta 2010

Kyllä siinä niin käy, että kun jotain saa niin jostain joutuu luopumaan

No, joo toi oli ehkä vähän melodramaattista. Siis jihuu, mä pääsin yj4:sta läpi, mut johtamisesta en sitten päässytkään. No eipä silti, emmä sitä missään vaiheessa odottanutkaan. Rukoilen hartaasti et Timppa päästäis mut tietojärjestelmätieteestä läpi, koska se on niin tuskatentti. Mieluummin johtamista luen, siinä riittää pelkät kalvot mut tjy:ssä on oikeesti ollu pakko istua siellä kuuntelemassa, enkä mä oo ollu.

Nyt on loma, siis kokonainen viikko. Ja tuntuu et on kauheesti kaikkia rästijuttuja joita mä en sit kuitenkaan saa aikaseks tehdä. Nyttenkin yritän tehdä ranskan ainetta, mutta kolmekymmentä sanaa ennen vaadittua minimiä, mun aivot tyhjeni. Huoh.

Päivitykseks, kun en jaksa uutta postausta tehä niin Timppa päästi ku päästikin mut tjy2:sta läpi. Jihuu.

Tässä kaikkien tenttien tulokset:

Kustannuslaskenta: 2
Matikka: 1
Logistiikka: 3
Johtaminen: 0
Taloussosiologia: 3
Tietojärjestelmätiede: 2
Yritysjuridiikka: 1 (miten sellanen tyyppi, joka oli enemmän kuutamolla ku mä sai 2?!!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti