perjantai 5. maaliskuuta 2010

Tenteistä

Ajattelin päivittää tähän tenttituloksia sitä mukaa kun niitä tulee. Näen iteki että mitkä vielä puuttuu. Ilmottautusin tänään logistiikan uusintatenttiin sekä johtamisen uusintaan. Se vaan että sillon keväällä (okei nyt on jo kevät) joudun tenttimään kaks johtamisen tenttiä kerralla, ja sekös ei naurata mua ollenkaan. Sitte oon koittanu epätoivosesti tehdä YLY:n teoriaosuutta ja maanantaina olis ryhmähaastattelu ylioppilaskunnan hallitukselle. Mä en keksi enää kirjotettavaa, tai sitte mun pitäis kirjottaa se uusiks ja lisätä sinne kaikki ne asiat jotka mun piti laittaa sinne in the first place. Ehkä mä katon sitä huomenna uudestaan.

Kävin tänään taas kirjastossa. Odotin kakskytä minuuttia sitä bussia joka ois vieny mut suoraan sinne kirjastoon mihin olin menossa. Lähin loppujen lopuks kävelemään sinne, ja eikös se bussi tullu mua vastaan ku olin kulkenu sata metriä. No, menin hakemaan yhtä kirjaa ja tulin ulos kuuden kirjan kanssa. Että josko mä nyt pyhittäisin tämän illan joko kaunokirjallisuudelle tai FlashForwardille.

Kustannuslaskenta: 2
Matikka: 1
Logistiikka: 3
Johtaminen: 0
Taloussosiologia: 3
Tietojärjestelmätiede: 2
Yritysjuridiikka: 1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti